• erken ölen güzel insanlar

    54.
    Cem karaca
    Kemal Sunal
    Barış Manço
    Barış Akarsu.
    3 -1 ... dempatik
  • karın kası sevemeyecek miyiz diyen hanımdan yanıt

    5.
    karın kası sevemeyecek miyiz diyen hanımdan yanıt
    Yiaa sev yavrum yaa
    Gel döşümee geell
    Al altısıda senin
    -1 ... dempatik
  • sözlük yazarlarının itirafları

    157953.
    Tecavüz olaylarını okudukça
    Çocuk doğurmak benim için imkansızlaşıyor.
    Hiç bir çocuğa yaşama şansı verip karnımdan bu cehenneme atamam!!!
    1 ... dempatik
  • 9 yaşındaki çocuğa 31 kişinin tecavüz etmesi

    26.
    Onlar insansa ben neyim?
    Ben insansam onlar ne?
    Yok olmaz kabul etmiyorum!
    O çocuğa bunu yapanlarla;
    Örümceği bile hayata tutundurmaya uğraşan kişiler aynı cinsten olamaz!
    Ben o insanlığı kabul etmiyorum!! sizde kalsın!!
    2 ... dempatik
  • çin aslanı

    33.
    Dünyanın en güzel köpeklerinden
    Bunu yeşil gözlüsünü gördüm yok böyle bir güzellik lann
    Allah im nelere kadirsin.
    ... dempatik
  • 9 yaşındaki çocuğa 31 kişinin tecavüz etmesi

    13.
    Idam
    Idam
    Idam
    Idam
    Idam
    Idam
    Idam
    Idam
    Idam
    Idam
    Idam
    Idam
    Idam
    Idam
    Idam
    Idam
    Idam
    Idam
    Idam
    Idam
    Idam
    Idam
    Idam
    Idam
    Idam
    Idam
    Idam
    Idam
    Idam
    Idam
    Idam
    Idam
    Idam
    Idam
    32 - bu da babası için :
    32-idam !!!!
    3 ... dempatik
  • itibar kaybeden markalar

    13.
    (bkz: tadelle)
    Benim gibi bir aşkı kaybetti.
    Çok yazık oldu maziye.
    ... dempatik
  • ayşen gruda

    172.
    Ayy Şaban beyyyy!
    Ya bu kadını çok seviyorum ben.
    Işvesi, cilvesi çok tatlı...
    1 ... dempatik
  • uludağ sözlük kızlarının yaşları

    135.
    Hehe herkes yaşını yazmış çok malsıniź amk.
    He he kimse beni görmüyor Yukardakiler niaberr yiaaa
    Yaşlarını yazmışlar te allahım yaa.
    1 ... dempatik
  • sonuna amk yazılabilecek şarkılar

    196.
    Müslüm Gürses:

    Affet beni bir akşamüstü amk!
    Öğleden sonra affet amk.
    Gölgeler uzarken,
    Affet amk.
    1 -1 ... dempatik
  • uludağ sözlük kızlarının yaşları

    134.
    30 yaşındaki ahmet 23 yaşındaki Nejla ya msj attigi anda Nejla dan 7 yaş ufak Melisa ahmet in entrysini fav'larsa :

    A-böyle bir durumda ahmet Nejla yi siktir eder.
    B-ahmet ikisine birden yazar.
    C-ahmet oralı bile olmaz ikisinin yaş ortalaması yaşı 20 olan cansu nu açık oylar.
    D-ahmet aslında 40 yaşında ve evlidir kendisi de bilmiyordur
    E-hic biri çünkü kızların Harun abi olabilitesi yüksek dozajdadır.

    (bkz: ne çektin be ahmet !)
    (bkz: sözlük kızı yaş problemleri)
    1 ... dempatik
  • uludağ sözlük kızlarının yaşları

    131.
    Ooo av partisi
    Yeah çıtır av partisi
    Ooo şukelaaaa....
    1 ... dempatik
  • akbili biten kızın bir kere basar mısın demesi

    3.
    Bence bazı erkeklerimiz
    Bazı kelimelerin bokunu çıkarmamalı!
    1 ... dempatik
  • halil sezai nin çok iyi bir sanatçı olduğu gerçeği

    1.
    Iyi deģil güzel sanatçı
    Ama
    Kafası kendinden güzel.
    1 ... dempatik
  • simitle iyi giden şeyler

    9.
    Simitle en guzel götürdüğüm;
    Süzme yoğurt.
    Kaymaklı da olabiler.
    1 ... dempatik
  • sözlük yazarlarının şu an bulundukları yer

    2399.
    Şu an çaylak tayım!!
    Şu başlık altına entry giriyorum ama kimse görmüyor ((çaylağizya hükmümüz yok) siz beni görmüyorsunuz lan. var"ım ama aslında yoğhumm.!
    Aslına bakarsan bu durumu kullanmak istiyorum da riskli!
    birilerine giydirmek istiyorum ama zall işte zall korkusu ay aman saygısı.
    Zall zallımsınnnn!!!!
    1 ... dempatik
  • bim e girince mutlaka yapılan şeyler

    13.
    Çok seviyorum bim i
    Çünkü param herseye yetiyor
    Püskvetinden tut hazır çorbasına kadar herşey 1 lira altı...
    Düşünebiliyor musun
    Kasiyere 1 lira veriyorsun ve üstünü alabiliyorsun!!
    Valla büyük nimet.
    Şükürler olsun.
    1 ... dempatik
  • sözlük erkekleri allah belanızı versin

    311.
    Genel konuşma lannn
    Kırarım ağzını yüzünü hıh!!!
    1 ... dempatik
  • allah espri yapabilir mi

    10.
    Yapıyor Bence.
    şaka gibi insanlar üretiyor seri kafa güzelliğiyle.
    1 ... dempatik
  • bir kadının en tehlikeli olduğu an

    260.
    Aldattığınız,
    Yani yiyişmeli msjlarınızı yakaladığı an.
    2 ... dempatik
  • yeni şeyler getiriyorum